Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2015

"Τοπ Τεν" ταινίες για το 2015



Όπως πέρυσι, έτσι και φέτος είπα να δημοσιεύσω τη λίστα με το δικό μου "Τοπ Τεν" ταινιών για τη χρονιά που ετοιμάζεται να μας αποχαιρετήσει σε λίγες ώρες. Οι ταινίες που συμπεριλαμβάνονται σε αυτή τη δεκάδα βρίσκονται όλες μέσα στη Λίστα του 2015 που έχω αναρτήσει εδώ και καιρό και την ενημερώνω ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Επίσης διάλεξα μόνο τίτλους που κυκλοφόρησαν στη χώρα μας μέσα στο 2015.

Ας ξεκινήσει η αντίστροφή μέτρηση!

10. Avengers: Age of Ultron
Γιατί... υπάρχει ο Tony Stark με τη μορφή του Robert Downey Jr.


09. Chappie
Γιατί... ο Chappie είναι το απόλυτο γκάνγκστερ ρομπότ


08. Ant-Man
Γιατί... γιατί δεν περίμενα ότι θα είναι τόσο καλό


07. Me and Earl and the Dying Girl
Γιατί... το κλάμα βγήκε απ' τον Παράδεισο


06. The Walk
Γιατί... ο Philippe Petit είναι ο μοναδικός που περπάτησε ανάμεσα στους Δίδυμους Πύργους



05. La Isla Minima
Γιατί... μου θύμισε τόσο πολύ την πρώτη σεζόν του "True Detective"


04. Inside Out (review)
Γιατί... η Pixar έκανε πάλι το θαύμα της


03. Mad Max: Fury Road
Γιατί... ο George Miller δημιούργησε το πιο τέλειο μακελειό


02. The Little Prince (review)
Γιατί... Δεν είναι τόσο σπουδαίο το ότι μεγαλώνουμε, αλλά το ότι ξεχνάμε πώς ήταν όταν ήμασταν παιδιά


01. Turbo Kid
Ρωτάτε γιατί;



*Λόγω του ότι η ταινία "Kingsman: The Secret Service" έχει ως έτος παραγωγής το 2014 μπερδεύτηκα και δεν της έδωσα μια θέση στο πολύτιμο "Τοπ Τεν" μου. Για αυτό θα της δώσω την τιμητική θέση μηδέν (έλα μου;) επειδή μπορώ!

00. Kingsman: The Secret Service
Γιατί... αν δείτε τον Colin Firth ως πράκτορα θα καταλάβετε



Αυτό λοιπόν ήταν το δικό μου "Τοπ Τεν" για το 2015. Αν θέλετε γράψτε το δικό σας στα σχόλια.

Καλή Χρονιά με Υγεία, Χαρά, Ευτυχία και πολλές ωραίες Ταινίες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου